Αν ανάψει λαμπάκι λαδιού
1)Κάνουμε στάση στη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης,φοράμε το γιλεκάκι κ τοποθετούμε το τρίγωνο στα 100 μέτρα
2)Αφήνουμε τη μηχανή να κρυώσει και ελέγχουμε τα λάδια
3)Αν η στάθμη του λαδιου ειναι σωστη:
Ακινητοποιούμε το όχημα και καλούμε οδική βοήθεια γιατί πιθανόν έχουμε βλάβη στην αντλία λαδιού
1)Κάνουμε στάση στη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης,φοράμε το γιλεκάκι κ τοποθετούμε το τρίγωνο στα 100 μέτρα
2)Αφήνουμε τη μηχανή να κρυώσει και ελέγχουμε τα λάδια
3)Αν η στάθμη του λαδιου ειναι σωστη:
Ακινητοποιούμε το όχημα και καλούμε οδική βοήθεια γιατί πιθανόν έχουμε βλάβη στην αντλία λαδιού
Αν ανάψει λαμπάκι μπαταρίας
1)Κάνουμε στάση στη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης,φοράμε το γιλεκάκι κ τοποθετούμε το τρίγωνο στα 100 μέτρα
2)Ελέγχουμε οπτικά την κατάσταση της μπαταρίας για τυχων διαρροές υγρών και την κατάσταση των πόλων
Αν η μπαταρία μας φαίνεται σε καλή κατάσταση ακίνητοποιούμε το όχημα και καλούμε οδική βοήθεια γιατί πιθανών έχουμε βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα(βλαβη στο δυναμό/altenator
1)Κάνουμε στάση στη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης,φοράμε το γιλεκάκι κ τοποθετούμε το τρίγωνο στα 100 μέτρα,και περιμένουμε να κρυώσει η μηχανή μας
2)Κάνουμε έλεγχο στην στάθμη του υγρού ψύξης
3)Αν η στάθμη ειναι σωστή,ακινητοποιούμε το όχημα κ καλούμε τεχνικό γιατι πιθανόν έχουμε βλάβη στο σύστημα ψύξης(αντλια νερου/θερμοστατης/ανεμιστηρας κλπ)
2)Ελέγχουμε οπτικά την κατάσταση της μπαταρίας για τυχων διαρροές υγρών και την κατάσταση των πόλων
Αν η μπαταρία μας φαίνεται σε καλή κατάσταση ακίνητοποιούμε το όχημα και καλούμε οδική βοήθεια γιατί πιθανών έχουμε βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα(βλαβη στο δυναμό/altenator
Ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα(check engine)
Το συγκεκριμένο λαμπάκι εξεταζει πολλές βλάβες,από ζημιές του κινητήρα μέχρι και νοθευμένη βενζίνη
Αν παραμένει αναμμένο πάμε σε ένα συνεργείο να εντοπιστεί η βλάβη
Αν παραμένει αναμμένο πάμε σε ένα συνεργείο να εντοπιστεί η βλάβη
Ανάψει το λαμπάκι θερμοκρασίας
1)Κάνουμε στάση στη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης,φοράμε το γιλεκάκι κ τοποθετούμε το τρίγωνο στα 100 μέτρα,και περιμένουμε να κρυώσει η μηχανή μας
2)Κάνουμε έλεγχο στην στάθμη του υγρού ψύξης
3)Αν η στάθμη ειναι σωστή,ακινητοποιούμε το όχημα κ καλούμε τεχνικό γιατι πιθανόν έχουμε βλάβη στο σύστημα ψύξης(αντλια νερου/θερμοστατης/ανεμιστηρας κλπ)